2016. december 12., hétfő

Miért indul ez a blog?

"Senki ne nyugtassa azzal az téveszmével saját lelkiismeretét, hogy azzal nem árthat, ha nem formál véleményt és nem vesz részt.
A rossz embereknek saját céljaik eléréséhez nincs másra szükségük, csak arra, hogy a jók szemlélőként ne tegyenek semmit."(forrás)

Egyszerű kérdés, egyszerű válasz: szeretnék hatással lenni a környezetemre.

Lássuk be, a 3. évezred eléggé megváltoztatta a környezet fogalmát és a kommunikáció irányát. Ha most megszámolom, a youtube-on is van legalább 5 olyan ember, akinek a véleményét követem, figyelem. Ezeknek az embereknek pedig nagyjából fogalmuk sincs, hogy kik figyelik őket. Például, számukra én is legfeljebb egy kis pont vagyok a térképes statisztikákon. Mint ahogy egyéb kapcsolat hiányában majd azok is kis pontokká válnak, akik ezt a blogot olvassák éppen.

Azt most nem fogom meghatározni, hogy mit értek hatás és környezet alatt ebben az értelemben, ez majd a továbbiakban ki fog derülni.

Magamat viszont illene definiálnom 🙂, mert a későbbiekben talán nem mindenki számára leszek ismerős. Amit tehát jelenleg fontosnak tartok elmondani magamról, a 2000-es évek vége felé kezdődik. Ebben az időben ismerkedtem meg a keresztyénséggel, a hittel, majd Jézussal, akiről meggyőződtem, hogy Isten fia és elfogadtam megváltómnak. 2007-ben elvégeztem az egyetemet, informatikus-vegyész mérnök lettem. 2007 nyarán viszont egy másik, sokkal jelentősebb esemény történt, ugyanis másfél év jegyesség után, ekkor mondtuk ki Annával, Isten és pécsi gyülekezet színe előtt, hogy férj és feleség leszünk. Ennek lett gyümölcse Nelli és Mátyás, akik még elég sok időnket lekötik.

Munka terén az informatika és számok világában maradtam, viszont a kémia területéről a kereskedelem felé vezetett az utam.

Informatikai beállítottságom ellenére már néha úgy érzem, hogy elvesztem a fonalat ezen a téren. Facebook-on például ne keressen senki, még álnéven se, mert még tényleg nem regisztráltam. Régebben elég sokat írtam a magyarorszag.hu fórumára, ezt mostanában próbálom feleleveníteni, mert az a fórum is eléggé kihalt. Talán azért is, mert ott tényleg mindenki csak a saját nevével fórumozhatott (okmányirodai ügyfélkapu regszitrációval), többé-kevésbé kulturáltan.


Bemutatkozásként mára ennyi, folytatás hamarosan. :)

1 megjegyzés: