2016. december 18., vasárnap

Áradj folyó

"Ezt mondta nekem: Ez a víz a keleti vidék felé tart, a pusztán folyik keresztül, és a tengerbe ömlik, a sóssá vált tengerbe, és meggyógyul tőle a víz." (Ezékiel könyve 47,8)

Már több mint egy hete, hogy azon gondolkodtam, mi legyen ennek a blognak a neve. Pár nappal az első bejegyzés előtt találtam meg újra egy még egyetemista koromból származó dalt, amit már legalább 5 éve biztos nem hallottam. Ez a dal az Új Forrás együttes "Négy szelek felől" albumából van, Ezékiel könyvéből a 47. részt dolgozza fel, a címe Áradj folyó. Érdekesen módon ez a blogspot cím nem volt még foglalt, ráadásul az Ezékiel 47 pont arról szól, amiről írni szeretnék.

Bár ezekkel a gondolatokkal is indíthattam volna a blogot, mégsem így tettem, mert csak most jön majd lényeg. Addig is, íme a dal:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése